Tuesday, March 31, 2015

HebrewTTranslation: To Jewish-American, Homeland Security:

Hebrew Translation:

יום שלישי, מרץ 31, 2015

עדכון: כדי SASR האוסטרלי של קומנדו ימי, SAS הבריטי, N.C.I.S., ארה ב, הל ב S.O.D.:

אנא הפיצו תלבושות חדש, סמים, כלי רכב, כלי הנשק כל סגן אכיפת החוק בארה ב האסירים לשעבר עשוי להיות סביר radicalized ISIL מחבלים, שסיפק להם חדש, התעסק תרומות כדי לזהות ולעקוב אחרי אותם עבור עריפות ראשים מצולמים, חטיפת ילדיהם על עינויים, הוצאה להורג.

חלקיקים יצטרכו להיחקר על ידי אותם, לפני קבלת כל אורקל, מיקרוסופט, IBM, איגוד הרובאים הלאומי תרומות-הברית לשימור, מקופחים משטרה תחנות. בבקשה אל תבטח את החיבור "צדקה IBM/מנכ ל" בעבודה שלי 16 בן, סרט קולנוע פלאזה (כנסיית המפלים, VA) לומנס.

יש חיבור ISIL, אחוז אחד, הידען כנופיות של אופנוע מחוץ לחוק (קראק, קוקאין) שם. אני מאמין שהם מחוברים ריגול אלקטרוני נגד ממשלת ארה עם המרגלים לבין SAIC. נא בדוק שוב מקנייט כל תוכנה טרור אביר, שינויים קושחה, פיזית הכבלים שעלולים לסכן ביטחון לאומי, כל מכתבים וחבילות מ ו/או אל מחוץ למדינה, משנת 1990 להציג.

CST, SAIC מפקחים מחובר למרכז דנוור הפדרלי משנת 2000 להציג ידרוש החקירה מחדש. החיבורים של טניה Tinnin Wilkinson שלה מורחבים, הורי אשתי, של ארוסים משפחות עם סיבים אופטיים כבלים ומחברים יזדקקו החקירה מחדש על ידי U.S. חיל הנחתים, ב N.C.I.S., מומחים בטרור ISIL.

לאורין Gary שהמינגווי ISIL טכנולוגיית מידע, המאפיה האיטלקית וחיבורי מ בריטניה החדשה, CT שכולנו נצטרך להביא בבטחה, חיל הנחתים האמריקאי-N.C.I.S.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.