Thursday, February 26, 2015

To Jewish Feminists At Lillith Magazine & F.B.I.: Hate Crimes Increasing Against Colorado's Jewish Community Due To ISIL Terrorists



Hebrew Translation:

מתכונים
רביעי, פברואר 25, 2015
ארה ב סעיף של המדינה מגבה האינטרסים הנפט של ארה באיראן על הביטחון הלאומי
http://mobile.reuters.com/article/idUSKBN0LT1P820150225?irpc=932

זהו צעד אסטרטגי מאת קרי מזכיר המדינה, כדי לסייע החיילים שלנו בבניית בריתות והנאמן מתונה יותר במזרח התיכון. מבחינה כלכלית, אנחנו לא יכולים לסמוך על ונצואלה לבד כדי לספק את הצרכים שלנו נפט גולמי, גם.

ISIL ימשיך באמצעות מדיה neocon להחדיר בהלה המונית, מתוך סיפורי חדשות כגון זה. הם לגייס פעילים ג'האדיים יהודים מארה ב, בריטניה, צרפת, ספרד, במזרח אירופה ואוסטרליה.

השנייה ועולים הדור הראשון בישראל, שאינם אמידים הם משכילים, פוליטית נבונה; למרבה הצער, חלק ישתמשו הכישרון שלהם למכור בארה ב והן בישראל. טרוריסטים שהולכים ISIL כוללים גם חילוני וגם האורתודוקסית היהודית.

יש הופך לנכה על בינלאומיים ultraorthodox החרדי והדתי, בשל המאפיות אירופה המזרחית, אשר משתמשת קהילותיהם בילדים קרטל סמים. קרטלי הסמים האלה מגנים רשת הטרור שלהם ISIL, אשר אינה קיימת.

הישראלי, ואת האיום הישראלי-אמריקני ISIL מסוכן יותר איראן, או איראני-אמריקני אלה, בשל הבריתות קרוב בין לשעבר לעומת האחרון. הזה. ביניהן בין ממשל אובמה לאיראן היא גם תוצאה של Scalise קלאקס, תומכי הנאצים, באופן גלובלי.

עם ישראל היא מדינה צעירה, נולד מתוך הטרגדיה לרצח עם, מוקף משטרים מדכאים, באכזריות לשעבד את כל בור הנשים והילדים, כולל בישראל. השואה מהווה עדיין מציאות לילדים יהודים רבים בארצות הברית.

פשעי שנאה אנטישמית בארצות הברית הפכו להיות כל כך שגרתי, זה נס אם בכל קהילה יהודית יכולים למעשה לשגשג באמצע מזרחה, או במיוחד כאן בארה ב שבשליטת הנאצים בסוף היום, ארה ב בחרה אג'נדה להגן על החיילים והכלכלה משלו, אף על פי שזה על חשבון החיים היהודי.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.