Thursday, February 26, 2015

To My Persian-American Community In D.C. Metro:


Persian/Farsi/Dari Translation:

ی دستور غذاها
چهار شنبه 25 فوریه تا سال 2015
ایالات متحده Sec. دولت پشت منافع نفت آمریکا بیش از امنیت ملی اسرائیل
http://mobile.reuters.com/article/idUSKBN0LT1P820150225?irpc=932

این حرکت استراتژیک توسط کری وزیر امور خارجه برای کمک به سربازان ما در ساختمان اتحاد وفادار تر, متوسط در خاور میانه است. از نظر ما نمی توانیم تکیه بر ونزوئلا به تنهایی برای تامین نیازهای نفت خام ما نیز.

ISIL با استفاده از neocon رسانه به وحشت گسترده از اخبار مانند این یکی داستان را ادامه خواهد داد. آنها را استخدام جهادگران یهودی بیشتری از ایالات متحده، انگلستان و فرانسه و اسپانیا و شرق اروپا و استرالیا.

دوم و مهاجرین اسرائیلی نسل اول که مرفه تحصیل و سیاسی دانا هستند; متاسفانه، برخی از استعدادهای خود را به فروش آمریکا و اسرائیل استفاده کنید. تروریست هایی که به ISIL شامل سکولار و ارتدوکس یهودی.

بین المللی ultraorthodox و ارتدوکس جوامع، به شرق اروپایی mafias سوء استفاده، که با استفاده از جوامع به عنوان قاطرها کارتل مواد مخدر فلج تبدیل شده اند. کارتل مواد مخدر کسانی که قادر به حفاظت از ISIL تروریستی شبکه های خود را، که وجود دارد.

اسرائیل، ISIL آمریکا و اسرائیل تهدید هستند خطرناک تر از ایرانی و ایرانی-آمریکایی آنهایی که به اتحاد نزدیک بین سابق در مقابل دومی. این جوجه دوستی بین ایران و دولت اوباما نیز نتیجه Scalise به kkk جزء و حامیان نازی جهانی است.

ملت اسرائیل کشوری جوان متولد فاجعه نسل احاطه شده توسط رژیم سرکوبگر که وحشیانه بردگی زنان بی سواد و کودکان، از جمله اسرائیل است. هولوکاست هنوز واقعیت برای بسیاری از کودکان یهودی در ایالات متحده نیز است.

ضد سامی فلسطينيان در ایالات متحده پس امری عادی تبدیل شده اند، اگر هر جامعه یهودی واقع در وسط شرق و یا به خصوص در ایالات متحده تحت کنترل نازی ها رشد می تواند آن را یک معجزه است در پایان روز هر چند, ایالات متحده دستور کار حفاظت از سربازان و اقتصاد خود هزینه زندگی یهودی انتخاب کرده اید.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.